Tuesday, June 26, 2012

DIJEMPUT SEMUA RAKAN-RAKAN YANG MEMASUKI BLOG SAYA KE MAJLIS PERKONGSIAN MENJADI USAHAWAN KEWANGAN DI MAA TAKAFUL








Salam para pembaca dan rakan-rakan yg mengunjungi blog saya........anda semua saya jemput hadir ke majlis BOP ( Business Opportunity Program ) yg akan saya adakan di Training Centre branch Bandar Baru Bangi beralamat seperti berikut : B-03-2 JALAN MEDAN PUSAT BANDAR 5, BANDAR BARU BANGI 43650, SELANGOR. Majlis penerangan akan di adakan pada 30/06/12( sabtu / 2pm ). Sila sms atau email kehadiran 3 hari sebelum tarikh program penerangan tersebut. Saya akan berkongsi bagaimana saya merubah ekonomi keluarga saya dlm tempoh 5 tahun untuk mempunyai pendapatan tetap 5 angka setiap bulan. 12 tahun saya menjadi usahawan perancangan kewangan sepenuh masa benar-benar memberi saya kehidupan yg berbeza.

Kita akan dapat apa yang kita pilih.....mari beramai-ramai kita ubah landskap masyarakat makan gaji ke masyarakat usahawan untuk pendapatan yang lumayan. Jumpa anda pada 30/06/12 ini dan jangan lupa sms atau email saya 1 hari sebelum tarikh program untuk penyediaan tempat duduk serta bahan penulisan. Ikhlas dari saya.....penulis blog AKU USAHAWAN MAA.


HANAFI : email - hanafi_vibrationagency@yahoo.com / hanafivibrationconsultancy@gmail.com

                  H/P : 016 2207467 / 03 62876724

No comments:

Post a Comment