Wednesday, March 9, 2011

Grand BOP( Business Opportunity Program )















                                                                                                                                            Salam......kepada semua pelawat yg melayari blog ini anda semua di jemput hadir ke majlis penerangan kerjaya sebagai perancangan kewangan di Maa Takaful. 10 tahun yg lalu saya juga seperti anda yg sentiasa mencari duit tambahan untuk sara hidup. Namun setelah 9 tahun bergelar perancangan kewangan sepenuh masa di Maa Takaful bukan duit tambahan yg saya miliki malah saya menikmati pendapatan 5 angka setiap bulan sehinggalah hari ini.

Saya yakin anda semua inginkan kebebasan kewangan dan masa di dlm hidup ini. Percayalah hanya bergelar usahawan sahaja anda dpt memiliki semua ini. Untuk kehadiran boleh menghubungi saya di talian 016-2207467(hanafi). Selamat Maju Jaya......T/kasih


Hanafi - Chief Consultant Maa Takaful

No comments:

Post a Comment